Patriot Magazine logo
lupa

advertorial

Beats for Love se blíží. Letošní ročník bude velkolepý

Beats for Love se blíží. Letošní ročník bude velkolepý photo

Největší taneční festival ve střední Evropě vstupuje do nové dekády s ambicí nabídnout fanouškům nezapomenutelné zážitky a exkluzivní premiéry světových show.

Festival Beats for Love přenese návštěvníky do jedinečného světa s názvem Beats for Love Universe díky novému designu areálu, dekoracím, uměleckým instalacím a dechberoucím show. Na návštěvníky letos čeká rekordně nabitý program čítající více než 160 zahraničních hvězd, které se představí na 18 hudebních stagích.

Brány ostravských Dolních Vítkovic se otevřou už za necelý měsíc. Od 2. do 5. července festival nabídne bohatý program v oblasti hudby, vizuálního umění a gastronomie. „Cílem je návštěvníky ohromit a dopřát jim zážitek na celý život,“ říká ředitel a zakladatel festivalu Kamil Rudolf.

„Novinkou letošního ročníku je uvedení nového konceptu, kterému říkáme Beats for Love Special. Jedná se o unikátní show a premiéry přímo pro náš festival,“ představil novinku programový ředitel festivalu Jiří Ramík. V rámci těchto ojedinělých vystoupení čeká návštěvníky světová premiéra jedinečného B2B projektu A.M.C & Koven, ikonická live show belgického producenta Used:Live nebo například oblíbený Apashe se svou zcela novou live show doprovázenou ještě větším živým dechovým orchestrem. „Všechny uvedené sety budou jedním slovem epické,“ dodal Ramík.

Organizátoři již oznámili jména, která hýbou globální taneční scénou – Axwell, Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, Timmy Trumpet, Claptone, Sub Focus, MK a mnoho dalších. Kompletní finální program čítá více než 550 jmen.

Svou festivalovou premiéru bude mít na festivalu i živé vysílání rádia Evropa 2, a to i díky spolupráci s bankou ČSOB. Mobilní studio Evropy 2 bude umístěno jen malý kousek od hlavní stage. „Festival Beats for Love je o zážitku. A my v ČSOB věříme, že k tomu patří pohodlí, ale i technologie a chytré služby. Od cashless plateb přes chillout zónu až po historicky první živé vysílání rádia z českého festivalu. Populární stanice Evropa 2 totiž bude v době akce vysílat exkluzivně přímo ze zóny ČSOB. Chceme, aby si každý užil festival naplno,“ uvedl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.

V jednotlivých festivalových sférách se odehrají show špičkových českých i evropských artistů. Performeři ovládnou živly na zemi i ve vzduchu za doprovodu ohně, světel a dalších efektů. „Každá jedna sféra představuje mikrokosmos ve vším všudy. Má svou energii, barvy, dekorace a velkolepá vystoupení plná emocí,“ říká produkční manažerka Marcela Kučová.

Vrcholem doprovodného programu bude show francouzsko-belgického uměleckého uskupení Planète Vapeur s obřím alegorickým vozem a skupinou akrobatů. Velký důraz letos festival klade i na vizuální stránku pódií. „Řada našich stagí se letos dočká velké proměny. Chystáme na české poměry rekordní množství LED obrazovek a doplňujících dekorací. Navíc jsme všechny stage vyšperkovali tak, aby podtrhly atmosféru festivalových sfér,“ dodává produkční manažer Jakub Šenkeřík. Hlavní stage Love by ČSOB, umístěná v centru Love sféry, bude znázorňovat srdce v dlaních. „Je to takový náš symbolický dárek návštěvníkům. Vyjadřuje, že celé Beats for Love vzniká především pro ně a že festival vytváříme se srdcem na dlani,“ hlásí ředitel Kamil Rudolf.

Premiéru bude mít letos i revoluční proměna stage Techno Dome by Proud, která se promění v obří zastřešenou katedrálu uctívající oblíbený žánr techno. „Jedinečná partnerská spolupráce na Beats for Love letos obrací proud a přináší novou dimenzi techno zážitku díky autentické stagi vysunuté do davu. Světové legendy jako Richie Hawtin nebo Ben Klock tak budou návštěvníkům téměř na dosah a dobrovolná No Phone Zone zajistí zážitek bez zbytečného rozptýlení svítícími mobily. Tímto obracíme proud a vracíme techno ke své podstatě - syrové energii, přítomnému okamžiku a spojení lidí skrze rytmus,” dodal Jakub Marek, Marketing Manager Premium CZ&SK za Plzeňský Prazdroj.

Novinkou letošního ročníku bude i Freedom stage by Ostrava, na které se představí velké množství lokálních DJs a interpretů. „Festival Beats for Love se opět koná za podpory statutárního města Ostravy, které rovněž tradičně patří mezi jeho hlavní partnery. Vnímáme tuto akci jako stálici, pevně spojenou s ostravskou pestrou kulturní paletou. Ráda bych návštěvníkům popřála příjemný zážitek a zároveň jejich pozornosti doporučila „ostravskou“ stage Freedom by Ostrava,“ uvedla náměstkyně primátora Ostravy Lucie Baránková Vilamová.

Chybět nebude ani festivalová móda Beats for Love. „Inspirovali jsme se pohodovým streetwearem. Některé kousky jsou ale natolik ikonické, že si zaslouží vynést i pro výjimečné příležitosti,“ přiblížila produkční manažerka Barbora Kocubová. Limitovaná kolekce vznikla společně s lokálními designéry s důrazem na kvalitu, udržitelnost a propracované detaily. „Jedná se o kousky z materiálů, které s vámi udrží krok na několik sezon. Navíc se jedná o nadčasové a lichotivé střihy, které se jen tak neokoukají,“ upřesnila Kocubová. Kdo si bude chtít kousky vyzkoušet osobně, najde festivalový merch i přímo na festivalu – ve fashion stánku hned u hlavní brány nebo na zbrusu novém e-shopu.

Festival ovšem není jen o hudbě a zábavě, což každým rokem potvrzuje dobročinná sbírka Beats for Charity, pomocí které se podařilo na dobrou věc darovat již více než 2,5 milionu korun. I letos pomůže tam, kde je to potřeba, navíc nově i pod záštitou Skupiny ČEZ a jejich aplikace Pomáhej pohybem, kterou budou moci návštěvníci využívat na festivalu. Již od začátku června je možné přispět na dobrou věc, a to konkrétně na podporu dvou vybraných rodin – Bochňákových a Voznicových. „Díky Beats for Charity můžeme podpořit rodiny v nelehké situaci, a to jak přímo finančně, tak i sílou vlny solidarity. Srdečnost a štědrost našich návštěvníků a přispěvatelů nás dojímá každý rok. Jsme moc vděční, že můžeme pomáhat takto společně a rodiny v jejich nelehké situaci podpořit alespoň finančně,“ dodává členka produkčního týmu Gabriela Rudolfová.

Organizátoři zapojili mladou generaci a spojili síly se studenty Gymnázia Petra Bezruče ve Frýdku-Místku. Společně v Beskydech vysadili přes 650 stromů – každý z nich symbolicky za jednoho interpreta loňského ročníku. „Tímto způsobem chceme v rámci festivalu podpořit odpovědný přístup k prostředí, které společně sdílíme. Na festivalu jsou samozřejmostí vratné kelímky, letos nově i menší o objemu 3 dcl, a třídění odpadu, a to prostřednictvím sběrných nádob projektu Čistý festival,“ uvedla asistentka marketingu Tereza Balonová.

Festival akčně snižuje ekologickou stopu i ze strany návštěvníků. „Společně s Dopravním podnikem Ostrava motivujeme účastníky k využívání šetrnějších způsobů dopravy prostřednictvím zvýhodněné festivalové jízdenky, která umožňuje neomezené cestování po dobu konání festivalu na vybraných trasách. Ve spolupráci s projektem Čistý festival pod záštitou EKO-KOM a pomocí tříkošů aktivně podporujeme edukaci a efektivní třídění odpadu přímo na místě,“ dodává Balonová. Nasbíraný odpad následně přebírá lokální firma OZO Ostrava, která ho zpracovává na své unikátní třídicí lince – jediné svého druhu v republice – s účinností separace druhotných surovin až 70 %.

Talking Beats se vrací již potřetí! Oblíbená konference nabídne pestrou paletu diskuzí s DJs, producenty, organizátory velkých hudebních akcí, zástupci samosprávy, významných osobností i partnery festivalu. Návštěvníci se mohou těšit například na projekt Party Smart & Dance Forever známého českého DJ Roxtara, podcast Love is on the Air nebo netradiční panel s názvem Kamil na grilu, v rámci kterého se budou moct zeptat zakladatele a ředitele B4L na jakoukoliv otázku, která je zajímá.

Chybět nebude ani Náměstí lásky ve spolupráci s Kofolou – letos s novinkou v podobě seznamovací aplikace. „Spojení dvou značek, které mají lásku v DNA, je perfektní match. Zároveň věříme, že není lepší prostředí pro seznamování a lásku než právě letní festival. Proto jsme si nachystali novinku v podobě seznamovací aplikace, přes kterou se návštěvníci budou moci propojit a rovnou se setkat přímo na místě – nad krýglem čepované Kofoly. Díky tomu hned zjistí, jestli přeskočila jiskra,“ vysvětluje Eva Stejskalová, brand manažerka značky Kofola ČeskoSlovensko.

Foto: se souhlasem Beats for Love

Sdílejte se svými lidmi

name icon

Petr Sobol

calendar icon

4. 6. 2025

Mohlo by vás zajímat

Na Country fontáně v Děhylově zahraje i Banjo Band Ivana Mládka

Na Country fontáně v Děhylově zahraje i Banjo Band Ivana Mládka

Loděnice Děhylov hostí týden co týden koncerty zajímavých interpretů. Tentokrát v jejím areálu proběhne festival Country fontána.


V Loděnici Děhylov zahraje Kateřina Marie Tichá a Bandjeez

V Loděnici Děhylov zahraje Kateřina Marie Tichá a Bandjeez

Loděnice v Děhylově pokračuje v sérii pátečních hudebních koncertů. Tentokrát vystoupí Kateřina Marie Tichá s kapelou Bandjeez.


Loděnice Děhylov plánuje další koncert, přijede kapela Mňága a Žďorp

Loděnice Děhylov plánuje další koncert, přijede kapela Mňága a Žďorp

Loděnice Děhylov pokračuje v nabitém hudebním programu. V pátek 30. května se návštěvníci mohou těšit na kapelu Mňága a Žďorp.


Patriot Magazine logo

Sledujte naše sociální sítě.

facebookyoutube